Blogia
3delaweb

Gratis Watch The Legend of Halloween Jack Utgivelsesdato Uten å registrere Streaming Online Ingen innlogging Gratis

2018 The Legend of Halloween Jack

 

 

Skuespiller Jo Hart

varighet 90 M

Filminfo The Legend of Halloween Jack er en film med Jo Hart, Jason Gregg og Megan Lockhurst. På Halloween natt returnerer en seriemorder fra de døde for å hevne seg på vigilantesene som døde ham et år tidligere

skrevet av Andrew Jones

3,7 av 10 stjerner

Utgivelsesdato 2018

 

 

http://vingcouturmi.parsiblog.com/Posts/1/Where+Download+Home+Sweet+Home+Kickass/ Forutsetningen er den samme som jeg vet hva du gjorde i sommer, men i stedet for at mottakerne av hevn er vakre tenåringer, får vi noen gamle dudes som ikke er så vakre og burde vite bedre! Det er tydelig at dette ble gjort for en brøkdel av det budsjettet, men det mangler i budsjettavdelingen det gjør opp for det i den morsomme avdelingen. En del av dialogen er morsom (forsiktig antar jeg) og morderen Halloween Jack elsker å skille ut hevnen, spesielt når han tårer gjennom en hel del partygoers. Jeg kan se hvorfor noen folk ville hate dette som det er billig og unoriginal i sin plotting, men jeg fant mye å nyte her. Selv om jeg rullet øynene mine på det opplagte oppsettet for en oppfølger. Gjør noen filmer i disse dager bare slutt? Virker som at hver film må sette opp et "univers".

 

 

0 comentarios